Nieuws
Waarom kiezen voor Blokland & Duin

Waarom kiezen voor Blokland & Duin

Geplaatst op donderdag 12 januari 2017      Leestijd: 2 minuten


Blokland & Duin is een middelgroot administratiekantoor met specialisten op het gebied van:
  • Ondernemen,
  • Accountancy,
  • Boekhouding,
  • Belastingadvies en
  • Online Boekhouden.
 

Op zich is daar niet zoveel unieks aan

Waar we wel uniek in zijn, is dat we pro-actief onze klanten adviseren, begeleiden, ondersteunen en zakelijk partner zijn, daar waar nodig. Wij geloven namelijk in 'toevoegen'. Dat doen we in overleg met de klant, zodat we niet in de weg lopen, maar er wel zijn met raad en daad zodra dat nodig is.
 

Of dat nu is op het gebied van

  • bedrijfsvoering,
  • sales/marketing,
  • juridisch advies,
  • bedrijfsovernames en
  • fiscale of
andere zaken, waarmee u als ondernemer te maken hebt of krijgt.

Daarnaast zorgen we natuurlijk voor een correcte en efficiëte administratievoering, waarbij u ervan op aan kunt, dat u uw eigen adviseur of contactpersoon krijgt. Op die manier merk u, dat u beide aan een half woord genoeg hebt. Dat is volgens ons efficiënt en effectief werken.
 

Hoe is daarin onze visie

Ons uitgangspunt is, dat we geloven in de kracht (van de onderneming) van onze klant. Daarbij stellen we ons de vraag, waarmee we iedere specifieke klant kunnen ontzorgen (of kunnen toevoegen) bij het leveren van onze diensten.
 

We zien nl. tijdens de uitvoering van onze werkzaamheden;

  • hoe omzetverloop is over een periode,
  • hoe winstmarges zich verhouden tot dezelfde periode in bijvoorbeeld een ander boekjaar,
  • hoe per kostengroep het verloop of een andere ontwikkeling is,
  • hoe bepaalde winsten of verliezen het beste kunnen worden behandeld

Deze resultaten geven we periodiek aan en koppelen dit terug, zodat u kunt beslissen of en hoe we dit samen kunnen bespreken en natuurlijk de beste actie op kunnen nemen. Op die manier zorgen we samen voor toegevoegde waarde en merken onze klanten, dat we samen Succesvol Ondernemen.

Aanleveren van informatie, facturen, documenten, bonnen en andere zaken van u als klant naar ons, maar ook van ons aan u, willen we ook graag zo effectief en efficiënt mogelijk doen. Hiervoor gebruiken we alle online tools, die voorhanden zijn of diegene waarmee u graag wilt werken, zoals WhatsApp, Dropbox, OneDrive, GoogleDrive, etc.
 

Voorbeeld

Bij een deel van onze klanten hebben we zelfs gezien, dat bepaalde post zelfs beter direct bij onze medewerkers afgeleverd kan worden. Voor die klanten hebben we een speciaal postadres beschikbaar. De gewenste instanties zijn aangeschreven om klant's post voortaan direct per post aan ons te richten. Vervolgens zorgen onze mensen ervoor, dat diezelfde dag nog de post gedigitaliseerd wordt en digitaal verwerkt, zodat die voor ons alsook voor de klant direct en online beschikbaar is.

Graag maken we een afspraak om te zien hoe we ook u kunnen ondersteunen en op welke manier u dat het prettigste vindt.




Deel dit nieuwsbericht