Nieuws
Nieuw klantportaal

Nieuw klantportaal

Geplaatst op woensdag 1 februari 2017      Leestijd: 1 minuut


Wij willen u graag informeren over een aantal belangrijke ontwikkelingen.

Documenten aanleveren t.b.v. uw aangifte inkomstenbelasting

Documenten voor uw jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting kunt u voortaan uploaden via de digitale checklist op ons nieuwe klantportaal. U ontvangt binnenkort per e-mail de aanmelding waarmee u zelf een gebruikersnaam en wachtwoord kunt instellen. De accordering van uw aangiften inkomensbelasting zullen voortaan ook via dit portal lopen. Klik hier voor een handleiding voor het gebruik van dit portal.

Documenten aanleveren t.b.v. uw financiƫle administratie

Door nieuwe ontwikkelingen vragen wij u zoveel mogelijk digitaal uw documenten voor uw administratie, zoals inkoop- en verkoopfacturen, aan te leveren. Wij hebben voor het aanleveren van facturen een apart e‑mailadres aangemaakt. Voeg dit e‑mailadres toe bij het versturen van uw verkoopfacturen en wij ontvangen deze direct in uw boekhouding om te verwerken. Ook inkoopfacturen kunt u in bulk of per stuk naar dit e‑mailadres sturen. Andere opties voor digitaal aanleveren zoals met Dropbox, OneDrive of Google Drive zijn natuurlijk ook mogelijk. Uw contactpersoon legt u graag uit wat de mogelijkheden zijn.

Machtiging vooraf ingevulde aangifte

Voor de aangifte inkomstenbelasting kunnen wij gebruik maken van de vooraf ingevulde aangifte, een service van de Belastingdienst. U moet hier wel toestemming voor geven. Binnenkort zullen wij het verzoek voor 2016 indienen. U ontvangt daardoor een brief van de Belastingdienst met daarin een activeringscode. Wij vragen u, wanneer u ons wilt machtigen, deze brief per omgaande aan ons te sturen, zodat wij uw VIA kunnen activeren.




Deel dit nieuwsbericht