Nieuws
Boekhouding en administratie voor goede bedrijfsvoering

Boekhouding en administratie voor goede bedrijfsvoering

Geplaatst op woensdag 2 augustus 2017      Leestijd: 1.5 minuut


Voor een goede bedrijfsvoering en vooral om uw bedrijf te waarderen en te besturen is een goed opgezette en overzichtelijke administratie van grootste belang. Hiermee kunt u alle nuttige informatie zien om te beoordelen hoe het verloop is (geweest) van uw activiteiten, kosten, etc.

Naast de wettelijke verantwoording, zorgt u er hiermee vooral voor dat u aan het roer blijft van uw onderneming en kunt zien waar u mee bezig bent geweest en wat dat heeft opgeleverd. Met assistentie kunt u hieruit afleiden wat en welke activiteiten hebben bijgedragen aan de doelen, die u als ondernemer heeft gesteld, of u zelfs helpen doelen te formuleren en uw focus te bepalen.

Zo kunt u eenvoudig afleiden welke facetten in uw bedrijf het meeste rendement opleveren en/of vaststellen, op welke fronten u met uw organisatie (klein of groot) u het beste toevoegt bij uw klanten.

Wij denken dat het daarom oplevert om eens per periode uw cijfers te bekijken en te beoordelen, welke strategie het beste voor de toekomst gevolgd kan worden om op die manier uw bedrijf (nog) sterker voor de toekomst te maken.
 

Natuurlijk is de analyse sterk persoonsgebonden en afhankelijk van de wensen van de ondernemer

Zo kunt u bekijken en op basis van de cijfers zelfs vaststellen of het voor u beter is om zelf uw administratie te voeren en slechts één of enkele keren per jaar een gesprek te plannen met een onafhankelijke adviseur of specialist in uw branche voor een evaluatiegesprek of als zakelijk partner? Of dat u samen ziet dat een intensere samenwerking of ondersteuning in de bedrijfsvoering veel beter rendement oplevert.

Uiteindelijk gaat het erom dat u met de juiste partner(s) een maximaal rendement haalt uit uw onderneming en werkzaamheden, of dat nu geldt voor een franchise-ondernemer, mkb of zzp.




Deel dit nieuwsbericht