Digitaal

Digitaal aanleveren

De administratie digitaal aanleveren en 24/7 inzicht. Gemak dient de mens. Het is heel eenvoudig! Lever uw administratie aan op de manier, die het beste bij u past via:        
  • smartphone
  • e-mail
  • Dropbox
  • Google Drive
  • OneDrive
  • WhatsApp

Na ontvangst wordt de informatie direct verwerkt en daarmee blijft de verwerking van uw administratie altijd up-to-date. Nadat u de bestanden hebt aangeleverd, zorgen wij ervoor, dat via software uw gegevens worden herkent en verwerkt. Wanneer dit niet mogelijk blijkt, wordt het document doorgezet aan onze backoffice voor controle en evt. handmatige verwerking. Dat alles op werkdagen binnen 24 uur.  Zo is uw administratie overal bereikbaar en altijd up-to-date.
 

Volledig inzicht in uw financiële administratie

Via uw persoonlijke dashboard heeft u altijd direct inzicht in de stand van zaken en uw actuele cijfers met betrekking omzet, resultaten, kosten, e.d. Ook ziet u in één oogopslag het verloop van uw zakelijke bankrekeningen en heeft u inzicht in uw debiteuren- en crediteurensaldo. Alles wordt weergegeven in overzichtelijke grafieken. En vanaf hier kunt udoorklikken naar de cijfers, en uiteindelijk zelfs naar iedere afzonderlijke factuur.
 

Online communicatie

Via uw persoonlijke (digitale) postbus kunnen we direct met u communiceren voor alle soorten bestanden en kunt u eenvoudig aanleveren. Zo kunt u er zelfs voor kiezen om uw zakelijke post direct door te zetten aan ons of zelfs ons postadres aan uw klanten doorgeven als uw postadres. Deze en andere gratis diensten bieden we al onze klanten voor het aanleveren van documenten en banktransacties, voor het stellen van vragen en om te kijken of er nog zaken zijn die om aandacht vragen. En natuurlijk kunt u ons ook altijd nog bellen! Wanneer er van onze kant nog opvallende zaken zijn, zullen we vanzelfsprekend contact met u opnemen voor overleg.
 

Digitaal archief

Alle verwerkte documenten staan direct in een goed beveiligd digitale archief. U kunt met zoektermen in de digitale ordners zoeken, en selecteren op periode en/of boekjaar. Alles staat dus beveiligd in dit digitale archief voor alle (financiële) documenten.
 

Uw administratie altijd bij de hand

Even een factuur opzoeken, of kijken hoe uw bedrijf er voor staat? Dat kan eenvoudig met uw smartphone. Maak een foto van uw bonnetjes en stuur ze direct naar onze backoffice. Via de overzichtelijke app gaat dat allemaal snel en eenvoudig. Bovendien is uw hele digitale archief te raadplegen via de ordnerstructuur.